Μαθησιακές Δυσκολίες: Το πρώτο βήμα είναι η αποδοχή!

    Μαθησιακές Δυσκολίες: Το πρώτο βήμα είναι η αποδοχή!

    Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος που τα τελευταία χρόνια τον ακούμε όλο και πιο συχνά. Παρόλα αυτά δεν είναι εύκολα αποδεκτός ακόμη και αν πρόκειται για την πιο «ελαφριά» μορφή του. Πάντα υπήρχαν μαθητές που αντιμετώπιζαν δυσκολίες κατά τη διαδικασία της μάθησης. Η διαφορά όμως είναι ότι σήμερα αυτές οι δυσκολίες φέρουν πια έναν […]

    Read More

    Καλλιεργώντας τα κίνητρα των παιδιών μας!

    Εσωτερικά ή εξωτερικά κίνητρα; Τα κίνητρα για μάθηση διακρίνονται σε εσωτερικά (επιθυμία για γνώση, εσωτερική ικανοποίηση, ενδιαφέρον, περιέργεια κτλ ) και εξωτερικά (ανταμοιβή, έπαινος, υλικά αγαθά κτλ). Τα εξωτερικά κίνητρα μπορεί κινητοποιούν άμεσα τα παιδιά αλλά από τη στιγμή που αποσυρθούν, το παιδί δεν δείχνει ενδιαφέρον για την δραστηριότητα. Τα παιδιά θα πρέπει  να αναπτύξουν […]

    Read More

    Τα αφοπλιστικά λόγια στο γράμμα ενός μαθητή έκτης δημοτικού!

    Τα αφοπλιστικά λόγια στο γράμμα ενός μαθητή έκτης δημοτικού!

    «Ξημέρωσε. Νυστάζω. Δεν χόρτασα ύπνο. Ακούω τη φωνή της μαμάς. Τι θα κάνω τώρα; Θέλει να με βάλει να ξαναγράψω αυτή τη ρημάδα την ορθογραφία. Αφού όσες φορές και να τη γράψω, πάλι λάθη θα κάνω. Είμαι ένας μπουμπούνας. Το ‘πε κι ο μπαμπάς. Τίποτα δεν θα καταφέρω. Πάλι μαλώσανε χθες. Η μαμά τού είπε να […]

    Read More

    ΔΑΙΒΣΕΤΟ ΓΗΡΟΓΡΑ!ΜΡΟΠΕΙΣ!

    Ίσως αναρωτιέστε για τον τίτλο του συγκεκριμένου site. Διαβάστε την παρακάτω έρευνα και θα σας λυθεί η απορία.. Σύμφωνα με μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Cambridge, δεν παίζει ρόλο με τι σειρά είναι τοποθετημένα τα γράμματα σε μια λέξη, αρκεί το πρώτο και το τελευταίο γράμμα να είναι στη σωστή θέση. Τα υπόλοιπα μπορούν να […]

    Read More

    Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)

    Ο όρος αναφέρεται στη μεγάλη διάσπαση προσοχής και στην υπερδραστηριότητα. Τα υπερκινητικά παιδιά βρίσκονται διαρκώς σε υπερδιέγερση και κίνηση. Τα συμπτώματα απροσεξίας ή/και παρορμητικότητας παρατηρούνται σε βαθμό δυσανάλογο με την ηλικία τους. Εμφανίζουν περιορισμένες ικανότητες για συγκέντρωση της προσοχής και δυσκολία στη ρύθμιση της συμπεριφοράς τους. Ζωηρό παιδί ή παιδί με ΔΕΠ-Υ;   Αίτια και […]

    Read More

    Μαθησιακές Δυσκολίες: Συνήθη Χαρακτηριστικά

    Μαθησιακές Δυσκολίες: Συνήθη Χαρακτηριστικά

    Μαθησιακές Δυσκολίες: Συνήθη Χαρακτηριστικά Γενικές και Eιδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Γενικές Μ.Δ. Δυσκολίες μάθησης ως δευτερογενές σύμπτωμα εξαιτίας κάποιας άλλης δυσκολίας ή προϋπάρχουσας διαταραχής Ειδικές Μ.Δ. Εγγενείς διαταραχές που εμποδίζουν τη διαδικασία της μάθησης   Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: Είναι ένας ορισμός «ομπρέλα» κάτω από την οποία συγκαταλέγονται δυσκολίες, όπως η δυσλεξία, η δυσαριθμησία, η δυσορθογραφία, η […]

    Read More